قرآن راهکارهای اجتماعی‌ شدن را به ما یاد داده است
کد خبر: 4201738
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
سردار منتظرالمهدی:

قرآن راهکارهای اجتماعی‌ شدن را به ما یاد داده است

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با بیان اینکه قرآن راهکارهای اجتماعی‌شدن را به ما یاد داده است، افزود: با رجوع به قرآن می‌توانیم از بسیاری آسیب‌های اجتماعی دور بمانیم.

سردار محمدسعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اثر پرداختن و انس با قرآن در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: تحقیقات فراوانی نشان داده است که هر مقدار انس با قرآن بیشتر باشد و ما با آیات نورانی کلام خدا مانوس باشیم، آسیب‌های اجتماعی کمتری را خواهیم دید. 

وی با بیان اینکه قرآن راهکارهای اجتماعی‌شدن را به ما یاد داده است، افزود: با رجوع به قرآن می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور بمانیم. در این مسیر اگر بتوانیم جوانان و نوجوانانمان را با شور و اشتیاق و البته نه با تحکم با این حوزه آشنا کنیم، قطعا اثرگذار خواهد بود. در این رابطه استفاده از هنر و داستان‌های قرآنی و از این دست‌ موارد در پیشگیری از آسیب‌های اجتمای مؤثر است.

‌معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با تاکید بر اینکه تربیت کارکنان مؤمن، ولایی و انقلابی نیز یکی از راهبردهای اصلی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امسال فراجا در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقام نخست را کسب کرد و این خود نشان از اهتمام ویژه فراجا به فعالیت‌های قرآنی و پرداختن به مبانی قرآنی در میان کارکنان خود دارد.

منتظرالمهدی تصریح کرد: فراجا همواره در همه امور، قرآن و آموزه‌های قرآنی را در رأس کارهای اجرایی خود قرار داده است و موفقیت‌های حاصل‌شده در تأمین نظم و امنیت جامعه را به برکت نور قرآن و هم‌نشینی و انس با کلام الله وحی می‌داند.

انتهای پیام
captcha